Tech 3 Produksie


Tech 3 Produksie Inleiding Tech 3 skepe - Strategiese Cruisers en taktiese verwoesters - is gemaak met behulp van materiaal wat in wormgat ruimte, en in die eerste plek gebou op 'n POS geanker in 'n lae of nul sekuriteit ruimte (die mees algemeen in w-ruimte). Soos gesien kan word uit die volgende vloeidiagram daar 4 verskillende produksie fases: reageer Polimere bou komponente Reverse engineering substelsel en romp BPCs Konstrueer substelsels en romp Hierdie stappe, en die vaardighede en materiaal vir elke word hieronder uiteengesit. Polymer Reaksies Geen vaardighede direk nodig is om polimeer reaksies begin egter: Jy sal 'n POS bestuursrol in jou korporasie vereis, omdat die reaksies kan slegs beheer word deur die bestuur venster van 'n POS geanker in 'n lae of nul sekuriteit ruimte. As gevolg van die sekuriteit oorwegings, is POS bestuursrolle in w-ruimte korporasies baie goed bewaarde. Anker 160; (3x) vereis op vlak II, ten einde die regte pad en aanlyn die reaktors en silo's tydens die opstel van die reaksie proses. Polymer reaksies is gekeur op die NPC mark onder Reaksies & gt; Polymer Reaksies Fullerene word verkry deur die oes van gas webwerwe in w-ruimte. Sien Gas Wolk Mining vir meer besonderhede. Minerale word verkry uit mynbou standaard erts (hetsy uit erts webwerwe in w-ruimte, of asteroïde gordels in k-ruimte). Anker (nie aanlyn) een Silo, twee Biochemiese Silos, een Polymer Reactor skikking. en een Hybrid Polymer Silo. Plaas die Polymer Reaksie wat jy wil gebruik in die Reactor skikking. Maak die POS bestuur met behulp van die Bestuur regs-kliek opsie op die beheertoring, gaan na die blad prosesse. Jy moet al jou silo's en reaktor verskeidenheid te sien, wat jou gekose reaksie. Klik op "Change Tik 'op elk van die silo's en kies die korrekte materiaal te bewaar in elk (die Hybrid Polymer Silo synde die uitset silo). Sleep en die uitset ikoon (regs) van elk van die insette silo's op die betrokke insette ikone (linkerkant) van die polimeer Reactor skikking. Sleep en die uitset ikoon van die Polymer Reactor verskeidenheid op die insette ikoon van die Hybrid Polymer Silo. Linkerkant ikone moet verkleur tot suksesvolle skakeling aandui. Press Pas. Plaas jou materiaal in die insette silo's. Online alles, wat begin met die Reactor skikking. Jy moet die teks Online sien - Begin Up op die Reactor skikking. Om die reaksie verander word uitgevoer na 'n lopie voltooi is, sal jy nodig het om alles regte pad, verwyder alle oorblywende materiaal van silo's, duidelike skakels met behulp van die knoppie, dan begin vanaf 2. weer, soos hierbo. Die presiese volgorde wat jy aanlyn en sleep druppel dinge nie altyd saak nie, maar wees bewus van hierdie CCP POS-kode, en dus 'n bietjie karretjie - nog 'n reaksie opstel gids (met prentjies) is beskikbaar by die Polimeerwetenskap Reactor Array bladsy, wat effens anders. Substelsel komponent Konstruksie Ten spyte van die naam, is hierdie komponente wat gebruik word om beide die subsisteme en die romp te bou. Jy kan hierdie vervaardig in stasie fasiliteite in k-ruimte, of by 'n komponent vergadering Array (bevat groot voordele vir die tyd en materiaal doeltreffendheid) teen 'n POS, en daar is spanne wat die vervaardiging van hierdie (Hybrid spesialiteit) sal beïnvloed. Die BPOs is beskikbaar onder Blauwdrukken & gt; Vervaardiging Ondersoek & gt; Komponente & gt; Substelsel komponente en kan nagevors word gekopieer soos normaal. Konstruksie van substelsel komponente is van twee materiaal bronne: Antieke Salvage word verkry deur herwinning Sleeper wrakke in w-ruimte. Hybrid Polimere verkry uit die reaksie proses soos voorheen beskryf. Uitvinding van BPCs Dit is die proses waardeur T3 BPCs - vir rompe en substelsels - is uitgevind. Die aanvanklike doel nodig is, is 'n ou oorblyfsel, opgespoor van Relic webwerwe in w-ruimte. Antieke oorblyfsels lyk baie soos BPOs, behalwe met 'n geel agtergrond in plaas van 'n blou een. Hulle kom in drie verskillende geure: Ongeskonde - hoogste kans BPC uitvinding (34% basis), 20 lopies BPC Onklaar - medium kans BPC uitvinding (30% basis), 10 lopies BPC Vergaan - laagste kans BPC uitvinding (22% basis), 3-run BPC Daar is ook ses verskillende tipes, voorafgegaan deur die spesifieke geur (dit wil sê Intact, Onklaar of gestrand): Hull Artikel - wat gebruik word om 'n T3 Swerwer romp BPC uitvinding Klein Hull Artikel - wat gebruik word om 'n T3 vernietiger BPC bedink Wapen subroetines - wat gebruik word om 'n offensief Subsystem BPC bedink Armor Nanobot - wat gebruik word om 'n verdedigende Subsystem BPC bedink Power Cores - wat gebruik word om 'n Ingenieur Subsystem BPC bedink Elektromeganiese komponent - gebruik 'n elektroniese Subsystem BPC bedink Thru Artikels - wat gebruik word om 'n Propulsion Subsystem BPC bedink Sleeper enkripsiemetodes 160; (4x) is die basiese vaardigheid wat nodig is vir elke tipe ou oorblyfsel, en 'n hoër vlak verhoog jou kans op sukses uitvind van 'n bloudruk, sodat verkieslik by IV of V vir effektiewe winsmaking. Dan moet elke ou oorblyfsel sy eie twee vaardighede - weer 'n hoër vlak verhoog jou kans op sukses uitvind van 'n bloudruk, so aanbeveel aan IV of V vir effektiewe winsmaking. Die Subsystem Tegnologie vaardighede hulself elke vereis 'n spesifieke wetenskap vaardigheid ten IV. Antieke oorblyfsels is wat uit Relic webwerwe in w-ruimte met behulp van 'n oorblyfsel Analyzer (Argeologie vaardigheid). Sommige het ook laat val uit data webwerwe. Tech 3 Subsystem Datacores, Data Interface en R. Db. s (Navorsing databasis) verkry uit data webwerwe in w-ruimte met behulp van 'n Data Analyzer (Hacking vaardigheid). Standard datacores verkry vanaf Faksie oorlogvoering LP winkels, R D agente, lukraak uit data webwerwe, of net die mark. T3 uitvinding is meestal identies aan normale T2 uitvinding. om seker te maak al jou insette is in die korrekte korporasie loods. Dit kan ook net uitgevoer word op 'n eksperimentele Lab geanker op 'n POS (of op 'n Caldari Navorsing Outpost - 'n speler besit stasie in soewereine nullsec). substelsel Konstruksie Konstruksie van 'n substelsel vereis dieselfde twee vaardighede (nie die omgekeerde ingenieurswese vaardigheid) as wat nodig is om reverse engineering die ou oorblyfsel uit wat jy die BPC gevind vir hierdie substelsel (sien die vorige afdeling) plus drie ekstra vaardighede Komponente word gemaak op grond van herwinning baster polimere (sien hierbo) R. A.M.- Starship Tech is addisioneel vereis word vir romp konstruksie, waarvoor die BPO verkoop deur NPCs in k-ruimte. Substelsel romp konstruksie kan slegs uitgevoer word op 'n Array substelsel Vergadering geanker op 'n POS (of op 'n Amarr Factory Outpost - 'n speler besit stasie in soewereine nullsec). T3 romp konstruksie kan nie gedoen word by 'n verskeidenheid Gevorderde Medium Ship Vergadering, ten spyte van die naam anders dui. finale gedagtes T3 skepe is dus baie duur, met pryse vir 'n romp en al vyf subsisteme (tans, Julie 2014) om die 300m-400m ISK merk.

Comments

Popular posts from this blog

Aanlyn Handel Ppt

Die 6 Beste Webtuistes Handel In Jou Gebruikte Video Speletjies

Real Time Forex Kaarte Aflaai