Ryg Enige Goeie Forex Simulatoren


Draad: Enige goeie Forex Simulatoren Enige goeie Forex Simulatoren Ek is op soek na 'n goeie forex simulator. Dit is 'n baie beter benadering dan lewe handel op 'n demo rekening as ek nie wil hê dat soveel wag doen Oorspronklik gepos deur Sweet Pip Ek het 'n simulator EA vir MT4 as dit is die platform wat jy gebruik. basies is dit 'n EA wat loop in MT4 se strategie tester en loop deur die kaarte in visuele modus. Jy kan heg jou gunsteling aanwysers of niemand, en dit kom met 'n paar skrifte ambagte te voer. Jy kan die spoed van die prys voer beheer, en kies die tydsraamwerk om handel te dryf op. Die belangrikste nadeel Ek vind met dit wat multi tydraamwerk tipe aanwysers lyk nie te werk met dit. Wanneer jy die toetser te stop, sal dit jou handel statistieke gee. Die beste deel ek graag is ek kan die hele naweek lank te oefen as ek wou. lol, of praktyk / toets terwyl hulle wag vir die handel Opstellings gedurende die week. Sweetpip jy dief! Jy gesteel dat een van my. Nee, net 'n grap. Soos ek voorheen vHandsTrade geskryf is 'n goeie een. Maar daar is twee "probleme" met hom, een is dat dit moeilik is om die eerste keer te installeer en moeilik om te gebruik, baie probleme ens Maar wanneer jy 'n goeie greep op dit te kry - dit is eintlik 'n goeie program. Tweede probleem is dat jy nie kan wissel tussen tydsraamwerke. Kom ons sê jy wil trendlines daaglikse teken op weeklikse en handel. Dit is ongelukkig nie moontlik nie. Maar, want dit is gratis, dit is 'n baie goeie program. Probeer dit en as jy enige probleme ondervind skryf dit net hier en ek of sweetpips sal jou help.

Comments

Popular posts from this blog

Aanlyn Handel Ppt

Die 6 Beste Webtuistes Handel In Jou Gebruikte Video Speletjies

Real Time Forex Kaarte Aflaai