Artikel 1 'N Oorsig Van Strategiese Beplanning Of - Vmosa - ( Visie, Missie, Doelwitte , Strategieë


Hoofstuk 8 Artikels Wat is VMOSA? Hoekom moet jou organisasie gebruik VMOSA? Wanneer moet jy VMOSA gebruik? Soos almal, gemeenskap organiseerders dikwels droom oor doelwitte sou hulle graag wou bereik, soos 'n einde te maak aan dwelmmisbruik; elke kind wat wou, versorg, en gekoester; 'n tuiste vir almal; vrede in ons leeftyd. Dit is net 'n paar van visioene baie mense se vir ons gemeenskap. Ongelukkig, soos baie individuele drome, ons dink dat hierdie doelwitte is te hoog en onbereikbaar om ooit verwesenlik. Maar, in werklikheid, die verwesenliking van hierdie drome is moontlik. Kyk, byvoorbeeld, by ons wêreldwye sukses in die uitwissing van pokke, of hoe ver ons sedert die 1950's in die Verenigde State van Amerika teenoor die bereiking van rasse en geslagsgelykheid gekom. Soos Henry David Thoreau het gesê meer as 'n eeu gelede, "As jy kastele in die lug het 'n ingeboude, jou werk hoef nie verlore gaan nie, daar is waar hulle moet nou sit fondamente onder hulle.." Die bou van fondamente vir jou gemeenskap drome is wat VMOSA, die strategiese beplanningsproses wat die fokus van hierdie hoofstuk, is alles oor. Dit gaan oor groepe mense besluit saam wat hulle wil bereik, en hoe hulle gaan om daar te kom. Wat is VMOSA? Een manier om dit te reis maak is deur middel van strategiese beplanning, die proses waardeur 'n groep definieer sy eie "VMOSA;" dit is, die V ision, M issie, D OELSTELLINGEN, S trategies, en 'n ction Planne. VMOSA is 'n praktiese beplanningsproses wat gebruik kan word deur 'n gemeenskapsorganisasie of inisiatief. Hierdie omvattende beplanning hulpmiddel kan jou organisasie te help deur die verskaffing van 'n bloudruk vir die verskuiwing van drome om aksies om positiewe uitkomste vir jou gemeenskap. In hierdie artikel, sal ons 'n algemene oorsig van die proses te gee, en raak vlugtig op elk van die afsonderlike dele. In 'n Paar voorbeelde sal ons jou wys hoe 'n inisiatief om adolessente swangerskap te voorkom doeltreffend gebruik die VMOSA proses. Dan, in gereedskap, bied ons u 'n moontlike agenda vir 'n beplanning retraite, moet u organisasie besluit om hierdie proses te gebruik. Ten slotte, sal die oorblywende dele in hierdie hoofstuk loop jy deur die stappe wat nodig is om elke gedeelte van die proses ten volle te ontwikkel. Hoekom moet jou organisasie gebruik VMOSA? Hoekom moet jou organisasie gebruik hierdie beplanningsproses? Daar is baie goeie redes, insluitend al die volgende: Die VMOSA proses gronde jou drome. Dit maak goeie idees moontlik deur uitlê wat moet gebeur om jou visie te bereik. Deur die skep van hierdie proses in 'n groeppoging (wees versigtig om beide mense wat geraak word deur die probleem en diegene met die vermoëns om dit te verander betrek), dit laat jou organisasie om konsensus rondom jou fokus te bou en die nodige stappe jou organisasie moet neem. Die proses gee jou 'n geleentheid om jou visie en missie te ontwikkel saam met diegene in die gemeenskap wat geraak sal word deur wat jy doen. Dit beteken dat jou werk is baie meer geneig om die werklike behoeftes en begeertes van die gemeenskap se aandag eerder as wat jy dink hulle kan wees. Dit beteken ook gemeenskap eienaarskap van die visie en missie, om almal op dieselfde bladsy en grootliks verhoog die kanse dat enige poging suksesvol sal wees. VMOSA kan jou organisasie om te fokus op jou korttermyndoelwitte terwyl oë van jou lang termyn visie en missie. Wanneer moet jy VMOSA gebruik? So, wanneer moet jy hierdie strategiese beplanningsproses gebruik? Natuurlik, dit maak altyd sin vir jou organisasie om die rigting en orde dit gee jou het, maar daar is 'n paar keer dit maak besonder goeie sin om hierdie proses te gebruik. Hierdie keer, sluit in: Wanneer jy begin 'n nuwe organisasie. Wanneer jou organisasie 'n nuwe inisiatief of groot projek begin, of gaan begin werk in 'n nuwe rigting. Wanneer die groep beweeg in 'n nuwe fase van 'n deurlopende poging. As jy probeer om 'n ouer inisiatief wat fokus of momentum verloor het versterk. Wanneer jy aansoek doen vir 'n nuwe befondsing of om 'n nuwe befondser. Dit is belangrik in hierdie omstandighede om jou visie en missie te verduidelik sodat enige bedrag wat u soek ondersteun wat jou organisasie eintlik staan. Anders, kan jy die wind met snare verbonde aan die geld wat vereis dat jy 'n rigting te neem nie in ooreenstemming met die werklike doel of filosofie van jou organisasie. Kom ons kyk kortliks na elkeen van die individuele bestanddele belangrik in hierdie proses. Dan, in die volgende paar afdelings sal ons kyk na elkeen van hierdie in 'n meer in-diepte wyse, en verduidelik hoe om te gaan oor die ontwikkeling van elke stap van die beplanningsproses. Visie (die droom) Jou visie kommunikeer wat jou organisasie glo is die ideale toestande vir jou gemeenskap - hoe dinge sal lyk as die kwessie vir jou belangrik is perfek aangespreek. Dit utopiese droom is oor die algemeen beskryf deur een of meer frases of missie stellings wat kort proklamasies wat drome die gemeenskap se dra vir die toekoms is. Deur die ontwikkeling van 'n visiestelling, jou organisasie maak die oortuigings en bepalende beginsels van jou organisasie duidelik aan die groter gemeenskap (asook om jou eie personeel, deelnemers, en vrywilligers). Daar is sekere eienskappe wat die meeste missie stellings in gemeen het. In die algemeen, moet visiestellings wees: Verstaan ​​en gedeel word deur lede van die gemeenskap Wyd genoeg is om 'n verskeidenheid van plaaslike perspektiewe sluit Inspirerende en opbouende vir almal wat betrokke is in jou poging Maklik om te kommunikeer - byvoorbeeld, moet hulle kort genoeg om te pas op 'n T-hemp wees Hier is 'n paar missie stellings wat aan bogenoemde kriteria voldoen: Gesonde kinders Veilige strate, veilige woonbuurte Elke huis 'n tuiste Onderwys vir almal Vrede op aarde Sending (die wat en hoekom) Die ontwikkeling missie stellings die volgende stap in die aksie beplanningsproses. 'N organisasie se missiestelling beskryf wat die groep gaan doen, en waarom dit gaan om dit te doen. Missie stellings is soortgelyk aan visie stellings, maar hulle is meer konkrete, en hulle is beslis meer "aksie-georiënteerde" as missie stellings. Die missie kan verwys na 'n probleem, soos 'n onvoldoende behuising, of 'n doel, soos die verskaffing van toegang tot gesondheidsorg vir almal. En terwyl hulle nie in 'n baie detail te gaan, begin hulle te herinner - baie breed - hoe jou organisasie kan gaan vaststelling van die probleme wat dit het opgemerk. Sommige algemene basiese beginsels oor missiestellings is dat hulle: Bondige. Alhoewel dit nie so 'n kort frase as 'n visiestelling, moet 'n missiestelling nog steeds sy punt oor te dra in 'n sin. - Uitkoms-georiënteerde. Missie stellings verduidelik die oorkoepelende uitkomste van jou organisasie is besig om dit te bereik. Inklusiewe. Terwyl missie stellings te doen maak stellings oor oorkoepelende doelwitte van die groep, is dit baie belangrik dat hulle dit doen baie breed. Goeie missie stellings is nie beperk in die strategieë of sektore van die gemeenskap wat by die projek betrokke kan raak. Die volgende missie stellings is voorbeelde wat aan bogenoemde kriteria voldoen. "Om die gesondheid en die kind se ontwikkeling te bevorder deur middel van 'n omvattende familie en gemeenskap inisiatief." "Om 'n vooruitstrewende Afro-Amerikaanse gemeenskap te skep deur middel van die ontwikkeling van werk, onderwys, behuising, en kulturele trots. "Om 'n veilige en gesonde omgewing deur middel van gesamentlike beplanning, gemeenskapsaksie, en beleid voorspraak te ontwikkel." Terwyl visie en missie stellings self moet kort wees, dit maak dikwels gevoel vir 'n organisasie om sy waardevolle idees of filosofie, wat in werklikheid beide sy werk en die organisasie self kan definieer sluit. Een manier om dit te doen sonder om die direktheid van die visie en missie stellings is riglyne as 'n toevoeging tot die state in te sluit. Dit kan die uitleg van die oortuigings van die organisasie terwyl sy visie en missie stellings kort en tot die punt. Doelwitte (hoeveel van wat sal bereik word deur toe) Sodra 'n organisasie sy missiestelling ontwikkel, sy volgende stap is om die spesifieke doelwitte wat gerig is op die bereiking van hierdie doel te ontwikkel. Doelwitte verwys na spesifieke meetbare resultate vir breë doelwitte van die inisiatief se. doelwitte 'n organisasie se algemene uitleg hoeveel van wat sal bereik word deur toe. Byvoorbeeld, kan 'n mens van 'n paar doelwitte vir 'n gemeenskap inisiatief om te sorg en omgee vir ouer volwassenes te bevorder: "Teen 2015 (deur toe), om te verhoog met 20% (hoeveel) daardie oudstes rapporteer dat hulle daagliks in kontak met iemand wat omgee vir hulle (wat). " Daar is drie basiese tipes doelwitte. Hulle is: Gedragsdoelwitte. Hierdie doelwitte te kyk na die verandering van die gedrag van mense (wat hulle doen en sê) en die produkte (of resultate) van hul gedrag. Byvoorbeeld, kan 'n woonbuurt verbetering groep 'n objektiewe ontwikkel rondom met 'n verhoogde bedrag van die huis herstel plaasvind (die gedrag) of van verbeterde behuising (die resultaat). uitkoms doelwitte Gemeenskap-vlak. Dit is wat verband hou met gedrags - uitkoms doelwitte, maar is meer gefokus meer op gemeenskapsvlak in plaas van 'n individuele vlak. Byvoorbeeld, kan dieselfde groep stel die verhoging van die persentasie van ordentlike bekostigbare behuising in die gemeenskap as 'n uitkoms doel gemeenskap-vlak. Proses doelwitte. Dit is die doelwitte wat verwys na die implementering van aktiwiteite wat nodig is om ander doelwitte te bereik. Byvoorbeeld, kan die groep 'n omvattende plan vir die verbetering van die omgewing behuising aan te neem. Dit is belangrik om te verstaan ​​dat hierdie verskillende tipes doelwitte is nie wedersyds uitsluitend. Die meeste groepe sal doelwitte in al drie kategorieë te ontwikkel. Voorbeelde van doelwitte sluit in: Teen Desember 2010 te verhoog met 30% ouer betrokkenheid (bv praat, speel, lees) met kinders jonger as 2 jaar oud. (Behavioral doel) Teen 2012, 'n toename van 40% in die jeug afronding van die hoërskool het. (Gemeenskap-vlak doel uitkoms) Teen die jaar 2006, met 30% verhoog die persentasie van families wat hul huis te besit. (Gemeenskap-vlak doel uitkoms) Teen Desember vanjaar, implementeer die vrywilliger opleidingsprogram vir alle vrywilligers. (Proses doel) Strategieë (die hoe) Die volgende stap in die proses van VMOSA is die ontwikkeling van jou strategieë. Strategieë te verduidelik hoe die inisiatief sy doelwitte sal bereik. Oor die algemeen, sal organisasies 'n wye verskeidenheid van strategieë wat mense van al die verskillende dele, of sektore, van die gemeenskap in te sluit nie. Hierdie strategieë wissel van die baie breë, wat mense en hulpbronne uit baie verskillende dele van die gemeenskap in te sluit, om die baie spesifieke, wat daarop gemik noukeurig omskryf gebiede. Voorbeelde van breë strategieë sluit in: A kindergesondheid program kan sosiale bemarking gebruik om volwasse betrokkenheid by kinders te bevorder 'N adolessent swangerskap inisiatief kan besluit om toegang tot voorbehoedmiddels in die gemeenskap te verhoog 'N stedelike vernuwing projek kan die artistieke lewe van die gemeenskap te verbeter deur kunstenaars aan te moedig om uit te voer in die gebied Vyf tipes spesifieke strategieë kan help gids mees ingrypings. Hulle is: Die verskaffing van inligting en die verbetering van vaardighede (bv aanbod vaardigheidsopleiding in konflikbestuur) Die verbetering van dienste en ondersteuning (bv begin 'n mentorprogramme vir 'n hoë-risiko jeug) Verander toegang, hindernisse, en geleenthede (soos die aanbied van beurse aan studente wat andersins nie in staat om die kollege by te woon sal wees) Verander die gevolge van pogings (bv voorsien aansporings vir lede van die gemeenskap om vrywillig) Verander beleid (bv verandering besigheid beleid toe te laat ouers en voogde en vrywilligers om meer tyd saam met jong kinders te spandeer) Aksieplan (wat verandering sal gebeur; wie wat gaan doen deur toe te maak dit gebeur) Ten slotte, aksieplan 'n organisasie se beskryf in detail presies hoe strategieë geïmplementeer sal word om die doelwitte vroeër in hierdie proses ontwikkel bereik. Die plan verwys na: a) spesifieke (gemeenskap en stelsels) veranderinge word gesoek, en b) die spesifieke aksie stappe wat nodig is om veranderinge in al die betrokke sektore, of dele van die gemeenskap te bring. Die kernaspekte van die ingryping of (gemeenskap en stelsels) veranderinge moet gesoek word uiteengesit in die aksieplan. Byvoorbeeld, in 'n program wie se missie is om die jeug belangstelling in politiek nie verhoog, een van die strategieë kan wees aan studente oor die kiesstelsel te leer. Sommige van die aksiestappe, dan, sou wees om die ouderdom-toepaslike materiaal te ontwikkel vir studente om spot verkiesings te hou vir kandidate in die plaaslike skole, en 'n paar onderrigtyd in die kurrikulum in te sluit. Aksiestappe ontwikkel vir elke komponent van die ingryping of (gemeenskap en stelsels) veranderinge word gesoek. Dit sluit in: Aksiestap (s): Wat sal gebeur Persoon (e) verantwoordelik: Wie sal doen wat Datum voltooi moet word: Tydsberekening van elke aksiestap Hulpbronne wat benodig word: Hulpbronne en ondersteuning (beide wat nodig is en wat beskikbaar is) Hindernisse of weerstand, en 'n plan om dit te oorkom! Medewerkers: Wie anders moet weet oor hierdie aksie Hier is twee voorbeelde van aksiestappe, weergegee uit, sodat jy kan die vloei maklik volg:

Comments

Popular posts from this blog

Aanlyn Handel Ppt

Die 6 Beste Webtuistes Handel In Jou Gebruikte Video Speletjies

Real Time Forex Kaarte Aflaai