Tennis Trading League Afskrifte Tradeshark Tennis Strategie


Tennis Trading League afskrifte TradeSharkTennis Strategie Het jy hier versigtig wees, maar ek is so geskok deur wat ek nou net gesien het dat ek regtig dont gee 'n loot. Een van die Tradesharktennis lede my gekontak het gister gesê hy opgedateer afskrif van die Tennis Trading ligas stelsel ontvang het. Hulle het aanvaar dat hul scalping met lewendige foto's strategie nie die geval werk nie en hulle het dit vervang met 'n nuwe een, Tennis scalper. Hy het gesê dat hierdie strategie was dieselfde as my 15-40 strategie. Ek is natuurlik geboei en eerlik 'n bietjie skepties te wees. Die heel moontlik dat 'n strategie simliar om die kyker kan verskyn. Maar wanneer jy die strategie wat jy ken geskryf sonder enige twyfel as jy 'n afskrif van jou eie werk lees. Hy vriendelik aangebied om die DVD te stuur vir my en ek het dit vanoggend. Ek het net in staat was om die inhoud te hersien. Dit isnt net vaagweg soortgelyke. Dit is 'n blatante afskrif van die 15-40 strategie. Die inskrywing punte is dieselfde. Die uitgang punte is dieselfde vir beide suksesvolle en onsuksesvolle ambagte. Die minimum bedrag van likiditeit is dieselfde (en baie anders as die bedrag wat hy beveel jy kyk in sy ander strategieë) Sy gevul met pluis oor die gebruik van die gereedskap op BetAngel maar dit is dieselfde strategie. Patrick Ross, eienaar van Tennis Trading League, verkoop sy stelsel vir £ 67. Lidmaatskap van TradeShark Tennis is net £ 29. Daar kan aangevoer word dat ek verkoop my lidmaatskap manier te goedkoop, maar wat bied die groter waarde? Miskien moet ek gevlei wees dat die nommer 1 tennis handel stelsel graag een van my strategieë soveel hulle het dit ingeneem en bemark dit as hul eie. Die basiese 15-40 strategie was vrylik beskikbaar op die Racing Handelaars forum so ek besef daar is min wat ek kan doen om dit te beskerm. Maar iemand om die Tennis scalper kant 15-40 en mekaar sal ongetwyfeld tot die gevolgtrekking gekom dat hulle dieselfde. Tennis Trading League het die koning van tennis handel vir 'n lang tyd. Dit wil voorkom asof Patrick uit idees en isnt hardloop teen die idee van rip off iemand elses. Hang jou kop in skaamte mnr Ross Om iemand te dink van die aankoop van die Tennis Trading League sou jy dit wenslik om my produk en diens probeer eerste. Jy kan jouself red 'n bietjie geld. (En 'n beter diens!) Die koning is dood Lank lewe die Shark Hierdie inskrywing is geplaas in Uncategorized deur TradeShark. Voeg die permalink.

Comments

Popular posts from this blog

Aanlyn Handel Ppt

Die 6 Beste Webtuistes Handel In Jou Gebruikte Video Speletjies

Real Time Forex Kaarte Aflaai