Pokemon Tcg Online Vir Ipad


Pokemon TCG Online vir iPad Om pret te hê leer en bemeestering van die Pokémon Trading Card Game Online! Oefen teen die rekenaar of gaan kop aan kop met jou vriende of ander spelers van regoor die wêreld. Ontsluit kaarte en dekke as jy speel om te bou aan jou versameling en maak unieke bedek. Jou dekke en card versameling gestoor as 'n deel van jou Pokemon Trainer Club rekening, sodat jy om te wissel tussen iPad en die lessenaar met gemak. Pokemon Trading Card Game Online - 'n prysenswaardige re-kontekstualisering van 'n reeds briljante handel kaart spel wat ontvou in die palm van jou hande Whimsicott en Koddige Kom nou - Ek gaan nie vir julle alles wat rommel gee oor die feit dat 'n geheime bewonderaar Pokйmon op die ouderdom van 26. Dit is 2014 en ek sal veroordeel word as dit nie OK om te skree uit my liefde vir Pokйmon van die God verdoem dakke begaan my geliefde versameling van kaarte: (? daar het 'n skamele 151 te wees, onthou) die hele fossiel stel die oorspronklike Pokйmon kaarte van pad terug toe. So dink die vreugde en borderline eie aardigheid ek ervaar wanneer die geliefde handel kaart spel druk op die iPad, en by uitbreiding my vierkantig in die gesig met sy belofte van doeltreffend weer leef die verlede met die tegnologie van die hede. Kaarte op die tafel Ek sal eerlik wees met jou uit die staanspoor: Pokйmon Trading Card Game Online is nie so goed soos dit potensieel kon gewees het. Selfs as 'n fan Pokйmon van pad terug toe (ek my tande op Rooi en Blou asook die werklike handel kaart spel met blink kaarte en alles sny), is daar 'n aantal dinge daaroor dat net gedoen kon word beter. Voordat ek heengaan slating n spel van die franchise Ek hou so graag maar laat my bring 'n paar van die goeie stukkies. Die enkel-speler veldtog in die spel is beslis sy sterk pak. Soos altyd die geval met enige spel jy speel vir die eerste keer het dit 'n soort van gemak in handleiding af dat jy stort in 'n geveg wees, maar sag en op die relatief vlak kant van die kursus. Jy kry om te veg teen 'n nie-speelbaar karakter (bv iemand wat jy nie, ook bekend as die A. I) met behulp van 'n paar basiese kaarte, om te vang met die benutting van energie kaarte, samestellings, en natuurlik Pokйmon van wisselende sterkte. Die koppelvlak is nie die sterkste, maar die spel self is baie, baie verslawend, en dit is op hierdie manier van die begin af. Die aanvanklike handleiding-styl stadiums kan jy gewoond te kry hoe die spel werk asook dien 'n meer bruikbare doel: om 'n paar meer nuttig kaarte te ontsluit sodat jy 'n beter arsenaal om te veg met die volgende keer rond. Wanneer jy 'n totaal van 8 keer gewen het, sal jy dan in staat wees om jou vaardighede te neem - asook die kaarte wat jy gewen het langs die pad - en gebruik dit aanlyn, net soos jy sou as jy op 'n ware Pokйmon Wêreld Kampioenskappe. net dinge is 'n bietjie makliker hier natuurlik. 'N spel van Chansey Miskien is die grootste trekpleister van die spel vir die meeste mense is egter die aanlyn-ervaring - die vermoë om jou Pokйmon kaarte en stryd teenstanders oor jou netwerk te neem. Hierdie afdeling van die spel werk weer baie goed, bar 'n paar klein vertragings en 'n paar merkbare lag (dit het 'n bietjie sedert die aanvanklike vrystelling van die spel egter verbeter). Die aanlyn spel kan jy om te speel in 'n menigte van formate teen óf vriende of random teenstanders, en jy kan ook toernooie waar sommige pretty cool pryse beskikbaar is. Maar jy kyk na dit, wanneer dit kom neer op dit 'n belangrike deel van die Pokйmon Trading Card Game Online - dit geld ook vir die werklike lewe kaartspel sowel - is die kans. Jy is aan die genade van die kaarte wat getrek word, en hulle is so gedoen op 'n ewekansige basis. Jy kan uiteindelik teken 'n paar magtige kaarte in een wedstryd en domineer oor Pokйmon wat is sterker as wat jy by verre; Jy kan ook uiteindelik teken 'n paar swak mense wat meestal energie kaarte egter een wat julle aan die genade van die trekking. Dit is in hierdie soort spel te wagte egter dit is net iets om in ag te neem wanneer jy speel as dit effektief beteken die moeite kan wees op sigself moeilik om te voorspel. Charizard of Cryogonal (aka Hot al dan nie)? Hierdie deel is regtig wat jy gewag het, is dit nie? My finale oordeel oor die spel is dat ek gemengde gevoelens daaroor. Aan die een kant is dit Pokйmon, so daar is 'n deel van my brein wat onmiddellik verskyn op rooskleurige bril so die spel se foute verskyn om 'n bietjie versag. Soos 'n ware spel maar ek kan sien afgelope hierdie spel ekwivalent van bier brille egter: die spel se ontwerp kan meer aandag aan dit gehad het; die musiek blyk te oor en oor herhaal met een van die karakter van die belangrikste-reeks speletjies; die tempo is te stadig vir nie-betaling van spelers; daar is ook net iets ontbreek. asof dit 'n soort van bootlegged spel wat nie kom uit die Pokйmon Company self So as jy egtheid wat jou herinner aan die dae en dae wat jy spandeer speel die oorspronklike Pokйmon speletjies op die pre-kleur Gameboy wil, sal ek kies vir die uiters nostalgiese Pokйmon toring verdediging of PTD2. Maar Pokйmon fans daar buite aan die ander kant moet nog steeds lief PTD Trading Card Game aanlyn want, wel, dis Pokйmon, en Pokemon is net fantasties.

Comments

Popular posts from this blog

Aanlyn Handel Ppt

Die 6 Beste Webtuistes Handel In Jou Gebruikte Video Speletjies

Real Time Forex Kaarte Aflaai